Meda Shop
0 0

Uslovi korišćenja

Opšti uslovi
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) Meda Shop svoje potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.medashop.rs, obaveštava:

- da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu www.medashop.rs

- maloprodajni objekat sa nazivom “Meda Shop” sa adresom Jurija Gagarina 151, 11070 Novi Beograd, sa matičnim brojem: 54144318, broj telefona: 011/21 66 639, broj mobilnog telefona: 064/15 95 205, mejl adresa: info@medashop.rs

- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice www.medashop.rs smatra prodajom na daljinu

- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.medashop.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji

- da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal

- da je usluga isporuke robe besplatna za porudzbine koje su veće od 4.000 dinara. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 4.000 dinara, cena isporuke zavisi od težine paketa.

- da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe Bex, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.

- da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.medashop.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke i uplatom na račun

- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI poslao porudžbinu prodavcu i da je u trenutku prijema potvrde porudžbine preuzeo obavezu plaćanja naručene robe

- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom

- da je sajt www.medashop.rs dužan da isporuči proizvode saobrazne ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi www.medashop.rs

- da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti isti u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA ROBE I REKLAMACIJA

- da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA ROBE I REKLAMACIJA

- da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći nastrani ZAMENA ROBE I REKLAMACIJA

Dostava robe i preuzimanje pošiljke

Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom Bex koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h, (subota i nedelja su neradni dani).

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381 62 33 16 40, 064/15-95-205 ili putem email-a info@medashop.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Cena isporuke

Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 4.000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 4.000 dinara, cena isporuke zavisi od težine paketa.

Rok isporuke

U zavisnosti od raspoložive količine poručenih proizvoda, očekivani rok isporuke je od 24h do 72h (vikend ne ulazi u satnicu isporuke). Porudžbine će biti obrađene u roku od 24h(radnim danima) i bićete obavešteni o statusu porudžbine telefonom ili email-om.  Specijalna pogodnost je besplatna dostava na kućnu adresu za porudžbine vrednosti preko 4.000 dinara.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

POLITIKA REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 062 33 16 40, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@medashop.rs sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba neodgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas,najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 062/33 16 40, 064/ 15 95 205 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@medashop.rs i opišete kakav problem imate.

Na Vašu prijavu problema poslaćemo kurirsku službu Bex koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otpremnice koji ste dobili uz porudžbinu.

Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u subotu, nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu ZAMENA ROBE I REKLAMACIJA

Postprodajne usluge i garancije

Za proizvode u pogledu kojih se pružaju postprodajne usluge i izdaje garancija, uslovi ostvarivanja postprodajnih usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno sa isporučenim proizvodom. Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. 

Izjava o PDV-u

„PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova“.

Politika privatnosti

Meda Shop veoma ceni Vašu privatnost i zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posredovane informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa nama.

Zaštita privatnosti korisnika

„U ime Meda Shop obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima BIB.2200.P.014-OBR.10 Strana 5 / 18 Verzija 3.3 od 30.11.2020. kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“ Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

Meda Shop Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Meda Shop neće predati ili prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u Meda Shop-u su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka. Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.

Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih podataka prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

Cookies

Medashop.rs koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.

Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Meda Shop se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Povraćaj sredstava

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Meda Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 062/33 16 40, 064/15 95 205 ili nam pošaljite email na adresu info@medashop.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Meda Shop-a, ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

MaestroCard MasterCard DinaCard VisaCard AmericanExpress
Banca Intesa Beograd
Visa Secure MasterCard ID Check